Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Aktualne  >  2022

uzasadnienie wyboru: nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata


Wytworzył: Powiatowy Lekarz Weterynarii (17 sierpnia 2022)
Wprowadził: Kamil Jankowski (15 września 2022, 09:05:05)



stanowisko:

Inspektor Weterynaryjny Do spraw: bezpieczeństwa żywności w zespole ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji

miejsce pracy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie
termin składania dokumentów: 18 lipca 2022  23:59




Ogłoszenie nr 102228 / 08.07.2022

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie
83-110 Tczew ul. 30 Stycznia 29

Dołącz do nas jako:
Inspektor Weterynaryjny
Do spraw: bezpieczeństwa żywności w zespole ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Liczba stanowisk: 2
Wymiar etatu: 1/1

Miejsce pracy
Tczew
ul. 30 Stycznia 29

Ważne do 18 lipca 2022 r.

Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • zapewnienie bezpieczeństwa produktów pochodzenia zwierzęcego w celu zapewnienia zdrowia publicznego.
  • prowadzenie rejestru zakładów zatwierdzonych i zarejestrowanych, w tym prowadzących działalność marginalną, lokalna i ograniczoną oraz działalność w zakresie produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do sprzedaży bezpośredniej, rolniczego handlu detalicznego i innych w zakresie bezpieczeństwa żywności.
  • kontrola zakładów zatwierdzonych i zarejestrowanych wraz ze środkami transportu w zakresie spełnienia wymogów weterynaryjnych przy produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego, w tym nad spełnieniem wymagań określonych przez właściwe organy państw trzecich i prowadzenie dokumentacji z tych czynności.
  • opracowywanie decyzji administracyjnych opiniujących projekty technologiczne zakładów, decyzji kwalifikujących zakłady, nakładających poprawę warunków sanitarno-weterynaryjnych zawieszających lub cofających uprawnienia, bądź zatwierdzenia czy nakładających kary pieniężne.
  • prowadzenie monitoringu substancji niedozwolonych pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych i skażeń promieniotwórczych u zwierząt w ich wydzielinach i wydalinach, w tkankach lub narządach zwierząt, produktach pochodzenia zwierzęcego w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierząt oraz prowadzi postepowanie wyjaśniające przy wynikach niezgodnych.
  • prowadzenie kontroli przesyłek produktów pochodzenia zwierzęcego, pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego w handlu lub wywozie wystawianiem świadectw zdrowia lub wymaganymi dokumentami (certyfikacja).
  • pobieranie próbek urzędowych do badań laboratoryjnych oraz monitoringów.
  • zarządzanie oraz informowanie o ryzyku w celu zapewnienia wysokiego poziomu ochrony zdrowia i życia ludzi oraz zwierząt.
  • przygotowywanie i sporządzanie sprawozdań i raportów w ramach działalności zespołu ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji.
  • prowadzenie postępowania mandatowego i przygotowywanie wniosków do sądu w stosunku do osób winnych naruszeń przepisów weterynaryjnych i sanitarnych.
  • nadzór nad gospodarstwami rolnymi produkującymi mleko surowe do skupu i przetwórstwa.

Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej.
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (dotyczy lekarzy weterynarii).
  • Znajomość prawa weterynaryjnego z zakresu zajmowanego stanowiska i przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Biegła znajomość obsługi komputera.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
  • Udokumentowane kursy i szkolenia związane z tematyką weterynaryjną.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  • Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację.

Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy
  • Praca z użyciem monitora ekranowego powyżej 4 godziny dziennie,
  • Stanowisko pracy usytuowane w budynku jednopiętrowym, niedostosowanym do potrzeb osób z niektórymi niepełnosprawnościami: bez podjazdu dla wózków inwalidzkich; brak windy; wąskie schody i korytarze; toalety niedostosowane dla osób niepełnosprawnych,
  • Od frontu budynku dostępne są oznakowane miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych,
  • Stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy oraz inny, niezbędny do pracy, sprzęt biurowy,
  • Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 -15.30; wyjścia i wyjazdy służbowe samochodem służbowym; udział w szkoleniach i konferencjach.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

    Planujemy następujące metody/techniki naboru:
    - rozmowa kwalifikacyjna. 
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  • Oświadczenie o posiadaniu czynnego prawa jazdy kat. B,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dołącz, jeśli posiadasz(dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Aplikuj do: 18 lipca 2022
Aplikuj mailowo na adres: {email_piwtczew}, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 102228 / 08.07.2022. Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 102228" na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie - sekretariat
ul. 30 Stycznia 29
83-110 Tczew

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (58) 531 15 53 lub +48 781 691 781 lub mailowego na adres: {email_piwtczew}
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.07.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie ul. 30 Stycznia 29 83-110 Tczew tel. (58) 531 15 53.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Marek Mróz tel. +48 605 116 147 e-mail: iod@biuropiomar.pl.
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tczewie ul. 30 Stycznia 29 83-110 Tczew.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

metryczka


Wytworzył: Powiatowy Lekarz Weterynarii (8 lipca 2022)
Opublikował: Kamil Jankowski (12 lipca 2022, 14:37:37)

Ostatnia zmiana: Kamil Jankowski (15 września 2022, 09:05:05)
Zmieniono: Wyniki naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 277